Aigoo!

hari yg bagus.. hari yg comel….

mcm biasa, kami geng rapid, nek bus g class…

everything ok….

time nk blk, lg la ok…..

on da way to streel mall campus, dlm bus, lelaki2 dlm bus tu sgt gentleman…

bg tempat duduk utk girls…

wah, hari ni hari lelaki baik ker??? hehehe….

hbs je ESP, kami pon tunggu bus…

yg xbestnye, ada 2 bus…

akibat keliru, kami ber’4 nek bus yg salah!

haha! sesat la kami~


kami turun blk kat tempat yg kteorg nek td…

qlah ckp, klo pak cik bus tu tnye nanti, ckp lah kita xgeti melintas jln…

hahaha…

kata pak cik bus : aik, naik sini, turun pun kat sini, baik xyah naik….

kami : errr… hehehe..

xbrani plak qlah nk menjawab.. haha!


aduhai pak cik, tidakkah kau tahu, kami salah nek bus…

sepjg perjalanan, kami gelak memanjang…

kelako~ siap doa lg, harap2 bus tu belok kiri ke cyberia…

lawak2… pelik pula bila 4 org tersesat…. bila sorg2, xpenah pulak sesat…

hehe!

hidup geng rapid!



2 Comments

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s