I Love My Family & Friends…

i love my family and my friends….

🙂

I love you
You love me
We’re a happy family
With a great big hug and
A kiss from me to you
Won’t you say you love me too?

I love you
You love me
We’re best friends
Like friends should be
With a great big hug
And a kiss from me to you
Won’t you say you love me too?

i love my family : atta-yg-mmg-terbaik, mak-yg-mmg-awesome, ain-yg-mmg-gedik, kerol-yg-mmg-degil, kamarul-yg-mmg-sweet, mirah-yg-mmg-childish

I love u my fren : kamu-si-sengal-sepjg-masa, qlah-yg-sgt-buat-pecah-perut, wana-yg-sgt-keibuan, hanisah-yg-sgt-best, ain baa-yg-mmg-bestfriend-4eva~

Thanks Allah sbb bg anis manusia2 mcm ni disekeiling anis~

dlm suka dan dlm duka..

🙂

Leave a Reply

